ServiceMinder: Een uitgebreid platform voor het beheer van thuisdiensten
ServiceMinder is een krachtig platform dat is ontworpen om het beheer en de werking van merken voor thuisdiensten te stroomlijnen. Van het locatieniveau tot het merkniveau biedt deze app een breed scala aan functies om bedrijven in de thuisdienstenindustrie te helpen. Met volledige integraties met verschillende leadgeneratiebronnen, waaronder callcenters, biedt ServiceMinder een complete CRM-oplossing met plannings- en dispatchmogelijkheden.
Een van de opvallende kenmerken van ServiceMinder is het uitgebreide voorstel- en facturatiesysteem. Hiermee kunnen bedrijven eenvoudig professionele voorstellen maken en verzenden naar klanten, evenals facturen genereren voor voltooide diensten. De app biedt ook e-mailmarketingtools, ondersteuning voor online en veldbetalingen en directe integratie met QuickBooks Online (QBO) voor naadloos financieel beheer.
ServiceMinder gaat verder dan de basisfunctionaliteit van CRM door drip marketing automation-tools aan te bieden. Dit stelt bedrijven in staat om hun marketingcampagnes te automatiseren en op een meer gepersonaliseerde en gerichte manier met hun klanten te communiceren. Geïntegreerde sms-mogelijkheden verbeteren verder de communicatie tussen bedrijven en hun buitendienst- en verkoopteams.
Als leden van het International Franchise Association Supplier Forum hebben de ontwikkelaars achter ServiceMinder een diepgaand begrip van de behoeften en uitdagingen waarmee merken voor thuisdiensten worden geconfronteerd. Met zijn uitgebreide scala aan functies en integraties is ServiceMinder een waardevolle tool voor bedrijven in de thuisdienstenindustrie om hun activiteiten efficiënt te beheren en de klanttevredenheid te verbeteren.